wyceń swój projekt
oferta

Social media marketing

Efektywne, nastawione na generowanie zysków kampanie? Budowanie zaangażowanej społeczności w procesie codziennej komunikacji? Promocja marki za pomocą wartościowych i unikalnych treści? Bez względu na to, jaką masz wizję na strategię marketingową, chętnie pomożemy Ci ją zrealizować.

portfolio
oferta
Kreatywne treści

Nasi copywriterzy świetnie potrafią operować słowem i wykorzystają to, by stworzyć dla Ciebie kreatywne treści. Prowadzimy też profile social media oraz kampanie Facebook Ads z dedykowanymi projektami graficznymi. Zwiększamy konwersje, jednocześnie tworząc relacje.

wyślij brief online
Social media marketing

Efektywna strategia wymierzona w cel

Budowanie pozycji w Internecie powinno odbywać się na wielu płaszczyznach. Content marketing i social media marketing to jedne z najlepszych sposobów na zbudowanie zaangażowanej społeczności – a to przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Doskonale o tym wiemy, dlatego tworzymy spójne, kreatywne publikacje.

Zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie prowadzenia profili w mediach społecznościowych. Zajmujemy się również wdrażaniem i obsługą kampanii reklamowych na Facebooku oraz copywritingiem. Wszystkie działania podejmowane są w oparciu o przemyślaną indywidualną strategię marketingową nastawioną na przynoszenie mierzalnych efektów.

portfolio
Social media marketing

Proces realizacji

1

Omówienie wymagań
i celów biznesowych

Zapoznanie się z potrzebami i oczekiwaniami klienta. Poznanie jego celów i profilu działalności, a także ewentualnej dotychczasowej strategii komunikacji.

2

Określenie
harmonogramy i budżetu

Zapoznanie się z potrzebami i oczekiwaniami klienta. Poznanie jego celów i profilu działalności, a także ewentualnej dotychczasowej strategii komunikacji.

3

Szczegółowa
oferta i umowa

Przedstawienie kosztów, omówienie warunków współpracy, ustalenie zakresu prac i sposobu rozliczenia, przygotowanie i podpisanie umowy.

4

Zaplanowanie
strategii długofalowej

Analiza sytuacji wyjściowej oraz stworzenie strategii. Na tym etapie określamy grupę docelową i sposób komunikacji, wyznaczamy też cele i dobieramy narzędzia ich realizacji.

5

Kreacja
treści i grafik

Przygotowanie tematów, a w dalszej kolejności również treści do publikacji. Zaprojektowanie dedykowanych grafik do postów lub reklam.

6

Przygotowanie
harmonogramu publikacji

Przygotowanie tematów, a w dalszej kolejności również treści do publikacji. Zaprojektowanie dedykowanych grafik do postów lub reklam.

7

Badanie efektywności
i optymalizacja

Monitorowanie i analizowanie danych w celu weryfikacji realizacji uprzednich założeń. Bieżące wdrażanie niezbędnych zmian.

8

Przekazywanie
raportów i rozliczenia

Dostarczanie klientom raportów okresowych, zawierających przeprowadzone działania i ich rezultaty, a także bieżące rozliczenia faktur.