wyceń swój projekt
oferta

SEO / SEM

Pomożemy Twoim klientom znaleźć Twoją firmę! Kompleksowe działania SEO to najlepsza droga, by znaleźć się na górze wyników wyszukiwania i wygenerować ruch organiczny.

Nasze rozwiązania sprawią, że staniesz się nie tylko widoczny w sieci, ale również rozpoznawalny i widziany jako godny zaufania partner. Czołowe pozycje w wyszukiwarce Google są na wyciągnięcie ręki. Zdobądź je, zlecając nam profesjonalne usługi SEO.

portfolio
oferta
Doświadczenie w pozycjonowaniu

Mamy doświadczenie w pozycjonowaniu stron WWW i użyjemy go dla rozwoju Twojego biznesu. Skorzystamy w tym celu z zaawansowanych narzędzi analitycznych i planerów słów kluczowych.Przeprowadzimy wszystkie niezbędne działania on-site oraz off-site, a także dostarczymy szczegółowy raport z prac.

portfolio
SEO / SEM

Kompleksowe działania, mierzalne efekty

Optymalizacja strony pod kątem SEO i działania zwiększającego jej widoczność to techniki przynoszące długotrwałe efekty. Dzięki nim docierasz do większej grupy odbiorców, a to przynosi większe zyski. Ważne, aby pozycjonować się na właściwe, dopasowane do danej branży słowa kluczowe, bo tylko tak ruch realnie przełoży się na konwersje.

W Wizja Studio oferujemy kompleksowe usługi z zakresu SEO. Mamy dostęp do zaawansowanych, nowoczesnych narzędzi pomagających na bieżąco monitorować efekty naszych działań. Przedstaw nam swoje oczekiwania, a dobierzemy pakiet SEO idealnie dopasowany do Twojej sytuacji.

portfolio
SEO / SEM

Proces realizacji

1

Poznanie oczekiwań
i specyfiki biznesu

Zapoznanie się z oczekiwaniami klienta, a także z jego potrzebami i ewentualnymi dotychczasowymi działaniami w omawianej materii. Stworzenie profilu działalności.

2

Oferta,
wycena i umowa

Na podstawie zebranych wcześniej informacji przedstawiamy klientowi szczegółową propozycję współpracy, a w razie akceptacji, przygotowujemy umowę.

3

Analiza
aktualnej sytuacji

Analiza konkurencji w Google, audyt strony, sprawdzenie jej obecnej pozycji, jakości zamieszczonych treści oraz parametrów technicznych.

4

Opracowanie
szczegółowej strategii

Ustalenie celów i dobór narzędzi do ich zrealizowania, skorzystanie z planera słów kluczowych i wyznaczenie wskazówek do optymalizacji.

5

Optymalizacja
strony internetowej

Działania on-site, w tym m.in. dodanie metatagów i atrybutów ALT, poprawa szybkości ładowania linkowanie wewnętrzne, poprawa kodu HTML, wdrożenie przyjaznych adresów URL.

6

Link building

Działania SEO off-site w tym ocena profilu linków i pozyskiwanie wartościowych odnośników kierujących do strony.

7

Analiza wyników
i kolejne wdrożenia

Monitorowanie efektywności działań z uwzględnieniem zmian wdrażanych w algorytmach Google. Dokonywanie bieżących optymalizacji.

8

Okresowe raporty
i rozliczenia

Przekazanie klientowi sprawozdania z działań wraz z informacją o aktualnej sytuacji strony w wyszukiwarce, a także rozliczenie płatności.