wyceń swój projekt
oferta

Logo i logotypy

Projektowanie graficzne logo to w istocie próba zamknięcia w nim esencji marki. Wymaga nie tylko przemyślanej wizji, ale też umiejętności skonstruowania precyzyjnego znaku niosącego za sobą jasny przekaz.

Decydując się na nasze usługi, otrzymasz profesjonalny projekt logo – również w wariancie z księgą znaku.

portfolio
oferta
Prace koncepcyjne

Prace koncepcyjne nad logo lub logotypem firmy zawsze rozpoczynamy od poznania oczekiwań naszego klienta. Dzięki temu możemy przedstawić jak najlepsze propozycje. Wszystkie projekty są tworzone od podstaw, bez sięgania do gotowych szablonów czy grafik.

wyślij brief online
Logo i logotypy

Inspirujące,
unikalne projekty

Dobre logo to Twoja najlepsza wizytówka – nie tylko dla potencjalnych klientów. Zamawiając projekt nowoczesnego, ale jednocześnie ponadczasowego logo masz wpływ również na to, jak widzą Cię pracownicy czy kontrahenci. Profesjonalny wizerunek wzbudza zaufanie, inspiruje i motywuje do korzystania z usług. Logo jest jego nieodłącznym elementem!

Logo i logotypy dla firm opracowujemy od podstaw, z uwzględnieniem zasad dobrego projektowania. Dbamy, aby dostarczyć je w formacie zapewniającym pełną użyteczność. Weryfikujemy również projekt pod kątem plagiatu i przekazujemy w umowie majątkowe prawa autorskie.

Logo i logotypy

Proces realizacji

1

Brief
i wstępny wywiad

Wstępne rozmowy na temat oczekiwań klienta, a także profilu jego działalności. Zgromadzenie wszystkich informacji, jakie mogą mieć wpływ na ostateczny kształt projektu.

2

Wycena
i formalności wstępne

Omówienie kwestii takich, jak wycena, czas potrzebny na realizację projektu oraz szczegółowych warunków współpracy. Przygotowanie i podpisanie umowy.

3

Research
z analizą konkurencji

Analiza marki w kontekście jej środowiska biznesowego. Badanie konkurencji, które pozwoli m.in. na późniejsze zweryfikowanie unikalności projektu lub wpisanie się w pożądany przez klienta schemat.

4

Pierwsze
szkice koncepcyjne

Tworzenie mapy myśli i skojarzeń, gromadzenie symboli kojarzących się z marką, łączenie ich w konfiguracje. Przygotowanie bazowych koncepcji logo.

5

Projektowanie
graficzne

Tworzenie mapy myśli i skojarzeń, gromadzenie symboli kojarzących się z marką, łączenie ich w konfiguracje. Przygotowanie bazowych koncepcji logo.

6

Prezentacje
i wybór wariantu

Wybranie kilku najlepszych projektów spośród wszystkich, jakie powstały na wcześniejszym etapie. Konsultacja z klientem, zaprezentowanie propozycji wraz z opisami i dokonanie przez niego wyboru.

7

Księga znaku

Na prośbę klienta tworzymy i dostarczamy również księgę znaku, zawierającą genezę logo, jego kolorystykę, dopuszczalne konfiguracje czy wskazówki na temat skalowania.

8

Rozliczenie
i formalności końcowe

Po ostatecznej akceptacji projektu następuje przekazanie wszystkich niezbędnych plików oraz rozliczenie za usługę. To również czas, gdy dopełniamy ostatnich formalności.