wyceń swój projekt
oferta

Branding marki

Działania brandingowe to pierwszy krok, by zaistnieć w świadomości klientów. Stworzymy dla Ciebie spójną identyfikację wizualną, pomagając Twojej firmie oblec się w nową tożsamość. Z nami wzniesiesz się ponad przeciętność i sprawnie dotrzesz do grupy docelowej.

portfolio
oferta
Materiały reklamowe

Zajmujemy się również projektowaniem materiałów reklamowych. Możemy wykonać dla Ciebie m.in. projekt baneru, ulotki, cennika czy firmowych gadżetów. Oferujemy kompleksową obsługę projektowania na potrzeby druku oraz kampanii internetowych. Każda realizacja poprzedzona jest analizą rynku i uwzględnia specyficzne potrzeby branży.

wyceń swój projekt
Branding marki

Rozpoznawalność, zaufanie,
unikalny wizerunek

Identyfikacja wizualna to coś więcej niż estetyczny design. To graficzne odbicie tożsamości marki i wizualizacja jej najważniejszych unikalnych cech. W naszej pracy wychodząc od wizji początkowej, tworzymy kreatywną, atrakcyjną i przemyślaną oprawę graficzną dla nowych firm oraz tych potrzebujących odświeżenia wizerunku.

Pomagamy zwiększać rozpoznawalność i budować zaufanie również za pomocą projektów materiałów reklamowych. Wykorzystaj elementy identyfikacji wizualnej na ulotkach, banerach, adsach czy dokumentach firmowych. Jeszcze skuteczniej przemów do wyobraźni klientów i zbuduj pozytywne skojarzenia z Twoją marką.

portfolio
Branding marki

Proces realizacji

1

Określenie
oczekiwań klienta

Rozpoznanie potrzeb klienta, specyfiki jego działalności i kontekstu biznesowego. Zapoznanie się z oczekiwaniami i sprawdzenie możliwości ich realizacji.

2

Wycena
i podpisanie umowy

Przedstawienie wyceny, a także określenie czasu wymaganego na realizację każdego etapu. Stworzenie i podpisanie z klientem umowy.

3

Analiza rynku
i zebranie materiałów

Analiza obecnego wizerunku marki, a także konkurencji. Na tym etapie zbieramy również materiały, które mogą być pomocne przy realizacji projektu.

4

Określenie
strategii brandingowej

Stworzenie strategii określającej najważniejsze cechy i wartości marki, jej cele biznesowe, grupę docelową oraz styl komunikacji.

5

Wstępne
rozwiązania wizualne

To pierwszy etap pracy kreatywnej – tworzenie koncepcji całego wizualnego otoczenia marki (m.in. logo, ksiegi znaku, wizytówek, stopki mailowej).

6

Projektowanie
i wdrożenie zmian

Tworzenie ostatecznych projektów spójnych ze strategią i wytycznymi, w tym identyfikacji wizualnej i strony internetowej. Kodowanie nowej strony lub wdrożenie zmian.

7

Przekazanie
plików i dostępów

Przygotowanie księgi tożsamości, przekazanie wszystkich plików w kilku formatach oraz dostępu do serwisów.

8

Oddanie
i rozliczenie projektu

Potwierdzenie oddania projektu, rozliczenie płatności za zrealizowane zlecenie, a także dopełnienie wszystkich ostatecznych formalności – w tym przekazanie praw autorskich.